Stranica 7 od 9

Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Sub Jan 18, 2020 9:25 pm
od Pavac
Skeske, koliko si visok i koliko sad imas kg?

Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока


Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Pon Feb 10, 2020 1:07 am
od Pavac
Smrsao sam za mesec dana 3 kg. Trenutno sam na 96 kg i 187 cm ..
Bilo je par dana kad sam zdrao sve i svasta, da nije bilo toga kontam da bih skinuo 4-5 kg..

Za sad sam zadovoljan, ide lepo, osecam se lakse i lepse. Trenutno fizicki mi deluje da nisam skinuo skoro nista tako da nastavljam dalje, idem na jos 5 kg pa cu videti kako ce to izgledati..

Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока


Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Sre Feb 12, 2020 8:07 pm
od skeske
Pavac napisao: Sub Jan 18, 2020 9:25 pm Skeske, koliko si visok i koliko sad imas kg?

Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
193 cm, 106kg.... Planiram odigrati oprostajnu ragbi sezonu i upisati se da sam odigrao sezonu americkog fudbala, pa ce mi za to trebati jos 3-4kg cistog misica, jos dok se stesem 2-3 kg viska sto imam oko struka, to ce doci na nekih 108 kg sa odlicnom definicijom. To mi je neki plan...Sad koliko ce se to moci odraditi, jer nisam vise ni mlad toliko a ne koristim jace suplemente, ne znam, ali pokusacu. Trebao bih biti u punoj formi do pocetka maja.

Imas li ti neki cilj osim mrsanja?

Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Uto Feb 18, 2020 12:05 am
od Pavac
Nikad mi nije bilo jasno kako neki ljudi sa preko 100 kg izgledaju odlicno i bez masti

Trenutni cilj mi je da samo smrsam. Losa stvar je sto visak i nije bas mali, tek sa oko 90 kg cu izgledati bolje a mislim da bih sa nekih 84-85 kg na mojih 187 cm izgledao top

Poceo sam fudbal malo redovnije da treniram mada opet me malo predavanja koce. Ujutru odem na predavanja, vratim se kuci, rucam i odmah na fudbal, uvece se vratim kuci i istusiram se i na spavanje. Nigde vremena za teretanu. Zato sam mislio da ubacim teretanu vikendom, ne znam koje bih vezbe radio ali bih forsirao dosta kardia da se topi mast



Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока


Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Uto Feb 18, 2020 7:44 pm
od skeske
Pavac napisao: Uto Feb 18, 2020 12:05 am Nikad mi nije bilo jasno kako neki ljudi sa preko 100 kg izgledaju odlicno i bez masti

Trenutni cilj mi je da samo smrsam. Losa stvar je sto visak i nije bas mali, tek sa oko 90 kg cu izgledati bolje a mislim da bih sa nekih 84-85 kg na mojih 187 cm izgledao top

Poceo sam fudbal malo redovnije da treniram mada opet me malo predavanja koce. Ujutru odem na predavanja, vratim se kuci, rucam i odmah na fudbal, uvece se vratim kuci i istusiram se i na spavanje. Nigde vremena za teretanu. Zato sam mislio da ubacim teretanu vikendom, ne znam koje bih vezbe radio ali bih forsirao dosta kardia da se topi mast



Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
Ti kardio deres svaki dan, ako intenzivno igras fudbal. Trebao bi uvesti vikendom trening cijelog tijela, osnovne vjezbe, i to, bendz pres, militari pres, veslanje u preklonu, cucnjeve i mrtvo dizanje. Dodas tome jos mozda potisak Z sipkom za triceps i preklop za biceps i eto (mada veslanjem pogadjas biceps a pesom triceps, ali uvijek je lijepo imati izvajane ruke). Ovo rukas dva puta sedmicno, 3-4 puta sedmicno picis fudbal i ostalo odmaras... Sa druge strane ne vidim sta je problem odraditi 100 sklekova poslije fudbala, i to ne moze odmoci, moze samo pomoci :D

I da, ne znam kakva ti je gradja, ali nisi zena, ne mozes imati manje kilograma od cm (preko 1m), dakle nema sanse da ce ti valjati da sa 190 imas 83 kg, to je pre pre premrsavo. Ja kad sam na 190 imao 90kg kao klinac, izgledao sam kao glista.

Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Sre Feb 19, 2020 1:59 pm
od Pavac
Pa i ja bih bio glista sa 77 kg na 187 cm :mrgreen:

Generalno imam malo cudniju gradju, secam se kad sam se ugojio na pocetku srednje, imao sa 78 kg na oko 173 cm i bio svinja debela. Onda smrsao i posle bar meseci izgledao top na 70 kg i 175 cm. Znaci ipak mora da postoji neki razmak izmedju kilaze i visine.. kad se ugojim, najvise mi sala ide u lice, stomak i grudi.. ostalo ne, imam rukice i nogice kao da imam 30 kg :D :mrgreen:
Zato ti kazem, na mojih 187 cm moram imati bar malko ispod 87 kg, znaci nekih 84-85. Pre jedno godinu dana sam na moju visinu imao oko 91-92 i nisam bio debeo ali sam bio bucko

Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Sre Feb 19, 2020 9:19 pm
od skeske
Pavac napisao: Sre Feb 19, 2020 1:59 pm Pa i ja bih bio glista sa 77 kg na 187 cm :mrgreen:

Generalno imam malo cudniju gradju, secam se kad sam se ugojio na pocetku srednje, imao sa 78 kg na oko 173 cm i bio svinja debela. Onda smrsao i posle bar meseci izgledao top na 70 kg i 175 cm. Znaci ipak mora da postoji neki razmak izmedju kilaze i visine.. kad se ugojim, najvise mi sala ide u lice, stomak i grudi.. ostalo ne, imam rukice i nogice kao da imam 30 kg :D :mrgreen:
Zato ti kazem, na mojih 187 cm moram imati bar malko ispod 87 kg, znaci nekih 84-85. Pre jedno godinu dana sam na moju visinu imao oko 91-92 i nisam bio debeo ali sam bio bucko
Cucnjevi sa tezinama i Z sipka potisak za triceps! Jos nije kasno da razradis malo ekstremitete :) . Mozes i ravnu sipku potisak sa cela, jer taj dio tricepsa koji pogadja ravna sipka daje najveci volumen ruci. Nemoj da budes snjesko, radi na sebi :D

Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Čet Feb 20, 2020 8:09 pm
od Pavac
Moze ovako nesto za trening celog tela u teretani?

Benc 5 oko 10 ( prvo su serije, drugo su ponavljanja )
veslanje 5 oko 10
mrtvo dizanje 5 oko 10
potisak z sipkom za triceps 5 oko 10
preklop biceps 5 oko 10
cucnjevi 5 oko 10
militari pres 5 oko 10

posle toga kardio 30ak minut jak intenzitet, da se topi mast :D :mrgreen:

Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Pet Feb 21, 2020 8:47 am
od Gaja
Mislim da nema potrebe da se forsiras sa 5 serija.
I ne vezba se leti, leti se pozira :) Krenes pocetkom marta i tacno na leto si fit. Tokom leta vezbas tek toliko da odrzavas to sto si steko :D

Re: Fitness i Bodybuilding

Poslato: Pet Feb 21, 2020 7:14 pm
od Antoine
Pavac napisao: Čet Feb 20, 2020 8:09 pm Moze ovako nesto za trening celog tela u teretani?

Benc 5 oko 10 ( prvo su serije, drugo su ponavljanja )
veslanje 5 oko 10
mrtvo dizanje 5 oko 10
potisak z sipkom za triceps 5 oko 10
preklop biceps 5 oko 10
cucnjevi 5 oko 10
militari pres 5 oko 10

posle toga kardio 30ak minut jak intenzitet, da se topi mast :D :mrgreen:
Ti ovo ako odradiš, pašćeš u nesvest, kakav kardio posle... Pa samo mrtvo i čučnjeve da odradiš po 5 serija kako treba dovoljan trening. Nemoj da gledaš ništa sa neta, plati nekome da ti napravi program prilagođen tvom telu i pre svega da ti pokaže pravilnu tehniku izvođenja vežbi. Po ovome što si napisao mislim da ne kapiraš baš koncept full body workouta, posle njega ti ne treba nikakav kardio, ali ajde, da ne pričam ja, Skeva je stručniji za to.